Gdzie znajdują się nasze apartamenty?
Wszystkie nasze apartamenty to prywatne mieszkania, zlokalizowane w różnych częściach Kołobrzegu, Grzybowa i Dźwirzyna. Najczęściej w kompleksach z dostępem do basenu, saun, siłowni i placu zabaw.
Czy w obiekcie jest dostępna recepcja?
Nie ma recepcji, ale zawsze staramy się przywitać naszych Gości, przekazać klucze do apartamentu i dać wskazówki odnośnie pobytu w najbliższym czasie.
Przyjeżdżam samochodem, czy do apartamentu jest parking?
Tak, większość apartamentów posiada prywatne parkingi.
Czy w ofercie apartamentów lighthouse są śniadania?
Nie, ale w dwóch lokalizacjach Polanki AQUA i Polanki Park jest restauracja serwująca śniadania. Dodatkowo jest możliwość zamówienia cateringu do apartamentu.
Jakie są dostępne sposoby płatności za rezerwację?
Rezerwując na naszej stronie lub bezpośrednio (telefonicznie/e-mailowo) nasi Goście otrzymują potwierdzenie rezerwacji z możliwość zapłaty kartą płatniczą, za pośrednictwem systemu płatności on-line, bezpiecznym linkiem płatniczym lub przelewem tradycyjnym. W przypadku rezerwacji dokonywanych na stronach portali rezerwacyjnych/pośredników (np.Booking, Airbnb) dostępne metody płatności przedstawione są na stronie danego portalu rezerwacyjnego.
Czy po przyjeździe można zapłacić kartą kredytową?
Nie, płatność na miejscu wyłącznie gotówką.
Czy wystawiamy faktury VAT?
Tak, po opłaceniu rezerwacji wystawiamy paragon lub fakturę VAT. Aby otrzymać fakturę VAT wystarczy przed opłaceniem rezerwacji podać NIP firmy. Faktury wysyłane są w formie elektronicznej na podany adres e-mail.
Czy podawane ceny są płatnością za osobę czy za apartament?
Wszystkie ceny podawane na naszej stronie internetowej są cenami za cały apartament.
Jak należy zwrócić klucze?
W dniu przyjazdu podczas przekazywania kluczy bądź karty nasz pracownik uzgodni z Państwem godzinę wyjazdu i sposób odbioru kluczy.
Czy jest możliwość wstawienia dostawki / łóżeczka dla dziecka?
Tak, dla dzieci mamy dostępne łóżeczka niemowlęce z pościelą, koszt 100 zł za cały pobyt.
W jakim stopniu wyposażona jest kuchnia/aneks kuchenny? Czy jest kawa/herbata/cukier/sól/pieprz?
Kuchnia wyposażona jest w lodówkę z zamrażarką, zmywarkę do naczyń, elektryczną płytę grzewczą, ekspres do kawy , piekarnik lub kuchenkę mikrofalową (w zależności od wybranego apartamentu), czajnik elektryczny, garnki/patelnie oraz niezbędne naczynia i sztućce. Ponadto w każdym apartamencie Goście znajdą kawę, herbatę, cukier, sól i pieprz.
Czy w apartamentach znajdują się ręczniki i pościel?
Tak. W każdym apartamencie są ręczniki i pościel dla każdego Gościa. W apartamentach w kompleksie Polanki AQUA i Polanki Park dodatkowo dostępne są szlafroki dla osób dorosłych.
Czy dla osób śpiących na sofie także przewidziany jest komplet pościeli?
Oczywiście. Do miejsca na sofie przewidziany jest komplet pościeli, dla każdej z osób.
Czy w apartamentach znajdują się pralki?
Tak. W większości apartamentów znajdują się pralki.
Czy można przesunąć godziny doby hotelowej?
Zgodnie z naszym regulaminem doba hotelowa zaczyna się od 15:00 w dniu przyjazdu do 10:00 w dniu wyjazdu.
Czy akceptowane są zwierzęta domowe?
Tak, zwierzęta domowe są akceptowane, jednorazowy koszt wynosi 150 zł za każde zwierzę.
Jednocześnie zobowiązujemy naszych Gości do przestrzegania naszego regulaminu pobytu ze zwierzęciem, dostępnego na stronie: regulamin
Czy w apartamentach wolno palić?
Zgodnie z regulaminem, we wszystkich apartamentach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia wszelkich wyrobów tytoniowych, w tym również e-papierosów. Palenie dozwolone jest jedynie na balkonie.
Czy można zapraszać inne osoby do wynajętego apartamentu?
Goście są mile widziani do godz.22:00. Nocowanie dodatkowych osób w apartamencie, je wiąże się z dodatkową opłatą.